Sunday 17 August 2014

havearkitekt


havearkitekt 

havearkitekt 

Havearkitekt hjemmeunderholdning og surround-sound systemer
To vigtige aspekter kommer op, når vi taler om hjem i forhold til underholdning. Det ene er spørgsmålet om forbrugernes kultur, som gennem den æra af modernismen har gjort hjemmet en teater for eskalerende forbrug. Det er en generel antagelse, at eftersom gennembrud modernitetens hjemmet er blevet en endnu større aktiv i nationens balance,
havearkitekt, og at det i dag tegner sig for så meget som en tredjedel af bruttonationalindkomsten i flere vestlige lande (Kumar); dette er en del forstærkes af det faktum, at vores samfund i stigende grad bevæger sig mod en "gør-det-at-home 'økonomi. Som anført af den australske økonom Hugh Stretton, hjem er det sted, hvor vi tilbringer mest tid og flest ressourcer.

havearkitekt
havearkitekt
havearkitekt

"I velstående samfund ... meget mere end halvdelen af ​​al vågne tid bliver brugt i hjemmet eller i nærheden af ​​det. Mere end en tredjedel af kapital er investeret der. Mere end en tredjedel af arbejdet er gjort der. Afhængigt af hvad du vælger at tælle som varer, er nogle høje andel af alle producerede varer og endda nydt der. Mere end tre fjerdedele af alle stof, det sociale liv, fritid og rekreation ske der "(Stretton: 183).
havearkitekt
I perspektivet af industrialisering, den Tivolization af hjemmet er tæt forbundet med den kommercielle industri, havearkitekt, der søger efter 'hjemmeunderholdning' på Google giver dig en idé om de beføjelser, der kontrollerer og er omfattet af kravet om underholdning i hjemmet. Denne sommer (2007) mere end 716 millioner hjemmesider henviser direkte til denne søgning sætning. Markedet lader ikke mæt. Tværtimod i januar 2006 den internationale hollandske trend bureau Trendwatching proklamerede hjem en af ​​de globale forbrugertrends - og anbefalede virksomheder til at være oppe foran med hjemmeunderholdning, hvis de ønsker at fortsætte med at være i stand til at opfylde de stadigt mere kreative og krævende forbruger havearkitekt 

havearkitekt 
Det andet aspekt af hjemmet som underholdning er kommunikationsbranchen, som giver billigere, mere mobile og mere fleksible opfindelser. Dette har gjort underholdning let tilgængelig for medlemmer af husstanden. MMS forretning især så mulighederne i hjemmet på et tidligt stadium og gjort det til sin stærkeste, mest stabile markedsføring mål. Siden 1950'erne, da Hamilton fremlagde sit collage, har multimedia industrien vokset enormt. Mulighederne er blevet større,
havearkitekt, og i dag dækker en bred vifte af avancerede højteknologiske underholdningsmuligheder for hele familien for tidskrævende og udfordrende selv-underholdningsprogrammer på computeren og internettet.
havearkitekt  
Disse muligheder yderligere indikerer, at underholdningsmuligheder fundet tidligere i den offentlige sfære nu har bevæget sig ind i den private sfære / hjemmet. I dag den offentlige biograf har en stærk konkurrence fra hjemmebiograf, Disneyland fra Sony Playstation,
havearkitekt, og udendørs koncerter fra den private Dolby Surround Sound System, dvd'er og MTV. Caféer og barer konkurrere med højt profilerede espressomaskiner, Drink-blandere, hjem-café stole og borde i et omfang, hvor oplevelsen derhjemme bliver så god som den erfaring derude. Blandt andet har den hjem pub oplevet en renæssance siden 70'erne, da det stadig var gemt væk i den støvede kælder. Heineken har allerede solgt mere end 150.000 af deres nyligt markedsførte øl-Bud alene i Nederlandene, og Philips Interbrew modstykke - Perfekt Udkast - er blevet forudsagt en glorværdig fremtid i hjemmet stænger (Trendwatching.com januar 2006). Således de store underholdning erfaringer absolut ikke kun findes derude, men også derhjemme.

No comments:

Post a Comment